Sarina98 yaaaa çok iyi pazartesi dimi nasipse.. Suan kaçıncı haftadasın bebeğin gelişimi kilosu va nasıl? Bende 37+4 oldum haftaya cuma günü günü netleştiririz dedi doktorum . Muhtemelen 19 veya 22 si olacak , bu hafta bebeğim kilo alamadı bu sebepten kafama taktım çok