Maalesef o ağrılar hiç geçmiyor ara ara hep yokluyor taa ki bebek doğana kadar 3 çocuğumda da hep öyle oldu. Rahim büyüyor diye bağlar geriliyor kanama vs olmadıkça korkma canım rabbim sağ Salim tam zamanında kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻🌺