Cnrgndz Merhaba kıymetli annelerimiz ve anne adaylarımız; Ben heyecanlı bir baba olarak hem programı hem de forumu sürekli takip etmeye çalışıyorum. Şu an gündemimiz isim . Kısmetse bir kızımız olacak . Ben ilk öğrendiğim andan itibaren ‘Hilal’ olsun istiyorum ancak eşim sıcak bakmıyor. O ise ‘Duru’ ismine sıcak bakıyor son zamanlarda . Elbetteki onun gönlünden geçen olsun istiyorum fakat belki hoşlanacağımız bir kaç isim de vardır , değerli önerilerinizi rica ediyorum . Allah her birimizin yavrusunu bizlere bağışlasın , her yavrumuza da güzel bir ömür bahşetsin inşallah 🙏 Saygılarımla..
Nuriskolosko Cnrgndz İkisi de güzel isim aslında. Hilal Duru diyip iki ismi de verebilirsiniz 🥰 Ama farklı isimler isterseniz Hüma, Nur, Ahsen, Amine, Hafsa, Zeynep, Züleyha, Şeyma, Hüsna
Aylaninannesi123 Cnrgndz Sağlıkla gelsin 🌸 Ben kızım olsa Umay yada İlay koyacaktım Türkçe olması önemli benim için. İki isimde güzel ama Duru ismi daha hoş. Defne, Deren, Belinay bunlarda güzel.
semrabgt Cnrgndz merhaba hilal ve duru çok güzel isimler yan yana da kullanılabilir :) bizim kız olsaydı Mira , Parla , Lidya ve İnci arasında kalacaktık ama erkek geliyor 😊 Hayırlısıyla sağlıkla gelsinler hepsi 🌸
Cnrgndz @Nuriskolosko Tavsiyeleriniz için teşekkür ederim. Çift isim en azından ilk çocuğumuz olduğu için çok düşünmedik ancak Hilal Duru kendimizi alıştırabilirsek hoş olabilir. Sizin önerilerinizden ise Ahsen’i aldım , tekrar teşekkürler
Cnrgndz @filizkaplan Allah bağışlasın , ömrü güzel olsun inşallah 🙏 Tavsiyeleriniz için de teşekkür ederim. Doğa listeye alındı :)
Cnrgndz @Aylaninannesi123 Teşekkür ederiz , Defne ilk başta düşündüğümüz isimlerden biriydi ancak erken elendi :) Tavsiyeleriniz için çok teşekkürler
Cnrgndz @semrabgt Allah sağlıkla kucağınıza almanızı nasip etsin inşallah. Tavsiyeleriniz için teşekkür ederiz.