Bebek toplanması gibi değil de bütün karnım sertleşiyor geriliyor ve belime ağrı giriyo daha sonra kasıklarımda agrimaya başlıyor ve ağrı geldiği an ter basıyor bu ağrı 1 dakikada suruyor bazen yarim saniye gibi kisada suruyor düzenli değil ama son 2 3 gündür çok sıklaştı her yarim saate 1 saatte mutlaka bu ağrıyı yaşıyorum şuan yine oluyor ve canım çok acıyor varmi böyle olan randevum cuma günü bekleyeyim mi yoksa daha mı erken gideyim ilk dogumum sezaryendi o yüzden gerçek sancı nasıl bilmiyorum