gamzekcbyk91 Merhaba kendi doktorum erkek dedi ikili test icin gittigim doktor kız dedi 14 haftalık oldum suan cok merak ediyorum bi yorum yapabilir misiniz 7 haftalıktan itibaren elimde olan fotografları ekliyorum bakarsanız cok mutlu olurummm 🙏🏻🙏🏻
gamzekcbyk91 Suppermomyy İki doktor da hep farklı söylüyor artık cok merak ediyorum bi kız bi erkek acaba habgisiii 🙄🙃
gamzekcbyk91 Suppermomyy 2 hafta sonra gidicem bi sonraki kontrole o yüzden merak icerisindeyim ama tavsiyenizi uygulicamm insallah net sonuc alırım artık :)
gamzekcbyk91 ZeynepDuru17 bana da erkek gibi geliyor ama perinatoloji uzmanı %90 kız dedi kafam karıstı🙄