korunmayı bıraktıktan sonra reglim çok düzensizleşti ama uygulamaya göre 10 ağustosta regl olmam gerekirdi ama hiçbir şey yok. Baş ağrım yorgunluğum ve uykum var ama temizlik yaptım ona bağlıyorum bu durumu😂 çünkü dün test yaptım kocaman bi negatif test markası clearpink ti. İki gündür inanılmaz canım her şey yemek istiyor doymuyorum asla ve bi o kadarda yemek istemiyor anlamadım neden bazende kasıklarıma ağrı giriyor bilmiyorum sizce test yapmalı mıyım yarın yoksa bekleyeyim mi