Ftmaa28 ben 30. Haftadayım sadece 3 kg aldım bebeğim de 15oo gram, bana da herkes bebek gelişmeyecek küçük kalacak dedi durdu ama doktorum bebeğin haftasıyla uyumlu olduğunu söyledi ayrıca dedi ki 20 kg alan da 3 kg bebek doğuruyor, 6 kg alan da 3 kg bebek doğuruyor. Senin aldığın kilonun bebekle ilgisi yok. Sen sadece sağlıklı beslen protein tüket şeker ve karbonhidratı azalt dedi. İnsanları dinlemeyin sağlıklı beslenmenize bakın. Bebeğinizin gelişimi normal ilerleyecektir :)