minnakimveben Bu hastanede doğum yapan var mı acaba ya da kontrollerini yapan yardımcı olursanız çok sevinirim
IremmO Ben Didem hocaya gidiyorum eşimin çoğu arkadaşının eşi Didem hocada doğum yapmış onlar önerdi bende gittim ve doktorumu çok sevdim normal doğum taraftarı olması ,ilgisi ,konuşmasısın net olması doğumu onunla gerçekleştirme kararım için yetti bana
minnakimveben IremmO ben ilk Ayşe hocaya gidiyordum arkadaşımda Didem hocaya gitmiş memnun kalmış bı hafta Didem hocaya gidicem benim aklıma takılan hastane işe ilgili tam teşekküllü değil bu sorun olur mı acaba diye düşünüyorum doğum yapanlar bu konuda memnun kaldı mı diye
IremmO minnakimveben hastanenin donanımlı olasını istiyorsan bezmialemdede Kenan hoca var oda çok iyi bir doktor onada bir kontrole git istersen ben 3 tane hastane gezdim medicalparkta başlamıştım kontrollere aslında orda devam edicektim ama doğum paketi fiyatı için bi kaç ay beklerseniz düşer dedi görüştüğüm danışmanım bende bekledim bu sırada kontrollerim devam etti tabi sonra tekrar fiyat aldım önceki fiyatın daha fazlasını söyleyince bende sinir oldum kendimi dolandırılmış hissettim arkadaşlarım Didem hoca ve Kenan hocayı önerdi iki doktorada gittim artıları eksileri düşündüm ve doğumumu Didem hocayla daha rahat yapacağıma karar verdim cinsiyetle alakalı değil bu arada yada Kenan hoca kötü olduğu içinde değil enerji uyumuyla alakalı
IremmO minnakimveben 33/5 teyim ben şu an ben önemli olanın doktor ve hemşireleri olduğu düşüncesindeyim temizlik açısındanda bulduğum bir kusur yok hemşirelerin bir kaçıyla tanıştım onlarda çok tatlılardı ve arkadaşlarımızın hiç kötü deneyimi yoktu bir arkadaşım ikiz doğum yaptı 3 arkadaşımda normal doğum yaptı ve hepsi çok memnun hamile olduğumu öğrenen direkt Didem hocaya git dedi
minnakimveben IremmO çok teşekkür ederim dönüşünüz için 🌸 Çok sevindim evet öyle gözüküyor ama etrafın söylemleri hiç bitmediği için insan arada kalıyor kafası karışıyor yaşayan kişilerin yorumları çok önemli oluyor bu durumda şuan komple rahatladım valla çok saolun Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 💕
minnakimveben IremmO ilk doğumumu orda yaptım Kenan hocanın eşi Ebru hanım vardı o doktorumdu baştan sona kadar memnunda kalmıştım benden sonra kardeşimde onunla doğum yaptı ki dediğiniz gibi Kenan hoca da muayene olmuştum gerçekten çok iyi 👏🏼Açıkçası ücretler bana pahalı geldi ondan tercih etmedim malum şuan herşey almış başını gidiyor extra giderler olunca… Lütfi kırdar ve Vera birlikte götürüyorum ama doğumu Vera da yapacağım inşallah aklımdaki soru işaretlerini giderdiniz bı hafta kontrolüm vardı Didem hocayla devam edicem kalan kısmı da o rahatlatır 🥰💕