Minnos53 bende 35 haftalığım kasılmam kasılmayla birlikte hafif ağrım oluyrdu nst de sancı çıktı serum verdiler bitane doğacak seni zorluyor artık dedi doktor ewe git bol su bol istirat bişi olursa hemen gel dedi 3 gün oldu hala kasılmam var ama okadar diil bi git bence