Tugbapak82- Hayırlı akşamlar hanımlar Doğumunuz yaklaştığında hangi belirtiler oldu nekadar sürdü nezaman sonra doğum yaptınız
1234sevda İlk çocuğumda 40 haftayı geçmişti hiçbi belirti yokken suyum gelmişti, hemen hastaneye gitmiştim. Bu 2. Hamileliğim şuan 39+2 deyim doğuma dair hiçbi belirti yok, çok egzersiz yürüyüş yapıyorum bakalım birkaç güne gelir inşallah 🙏
Tugceaker 1234sevda sıcak uygulayın sıcak duşa girin doğumunuz hızlanır 🥰🥰 sıcak duş bele sıcak uygulamak doğumu hızlandırır hanımlar🥰