gmz10 mecbur gitmek zorundayım çünkü ailemin yanında gelmiştim ankaraya beş gün sonra döneceğiz o zaman 33 haftalık oluyorum ama bizimkiler bazı sebeplerden bir hafta daha dur diyorlar o zaman da 34 haftal olacağım herhangi büyük bir sıkıntım yok şimdilik Allaha şükür ama ben korkuyorum ya dönemezsem kalırım diye ama bir yandan da vicdan yapıyorum çünkü dedikleri gibi kalsam birçok açıdan onların yararına olacak. Doktorum da istanbulda kaldı gitmeden burdaki bir doktora muayene olacağım inşallah zamanında gelir bebeğim sağlıkla diye günde bin kere dua ediyorum 🥺