2 li tarama testimiz gayet güzel geçti bir hafta arayla yaklaşık üç kere ultrasona girdim bu geçen haftada bebek hep aynı pozisyonda sırt üstü yatıyor bu normal mi? 2 li taramada herşey normal çıktı. ama böyle her ultrason da aynı görüntüyü görünce içime kuşku düştü. bebeği hep aynı duranlar oldu mu, böyle mi düşündünüz. yoksa ben manyak mıyım🤣