Lavinia2000 36+2 yim düzenli sancım ve 2 cm açılmam var ama doktorum 37 ye kadar ssvd yaptırmam dedi yatış verdi sancıyu durdurmak için. Eğer durmazsa sezeryanmış
Lavinia2000 Daha geçen hafta gelmek isterse durdurmam artık demişti şimdi ne bu ben anlamadım gerçekten
Birbebekannesi01 Edadlgc ciğer gelişimi açısından olabilir diye düşünüyorum ama farklı nedenleri de olabilir tabi
Lavinia2000 Edadlgc Gerçekten bende anlamadım 34 haftalıkkrn de yatmıştım ciğer geliştirici falan vuruldu hep yani ne gibi bir sorun teşkil edebilir düşünüyorum düşünüyorum bulamıyorum
Lavinia2000 Birbebekannesi01 3t haftalıkkrn dr yattım erken doğum sebebiyle iki doz ciğer geliştirici vuruldu o zaman. Gelişim olarakta önden gittiği söylendi bebeğin