Harryer34 Agustosun 29 sezeryan olacam hastanede yaticam bu sirada hafta sonuna gelecek cikis islemleri hafta sonu hastane cikisim olur mu
ElifAkyol Harryer34 Benimde 15 ağustosa sezeryan tarihi verdi doktor bebeğim makat geliş eğer dönerse bekleyeceğiz dönmezse sezeryan benimde haftasonuna gelecek çıkışım sezeryan olursam göreceğim
Tuba5252 Harryer34 hangi doktora gidiyorsunuz ? Memnun musunuz ? Sezaryen olacaksanız doktorunuz mu girecek yoksa baksa doktor mu giriyor ?
ebruca52 glsnsglm merhabalar aranıza yeni katıldım araştırma içindeyim 🙏🫶öncelikle hayırlı olsun geçmiş olsun . Ümraniye de Hangi doktora gittiniz memnun kaldınız mı? Doğum da davranışları tutumları şartlar sizin için nasıldı? Yardımcı olur musunuz?
glsnsglm ebruca52 merhabalar 25.haftadan sonra ümrnaiyede devam ettim doktorum elif malçok tu çok da memnundum. Tatlı dilli bir hanımefendi bebişle alakalı herşeyi söylüyor tüm sorulara güzelce terslemeden cevap veriyordu.
Eshi Merhaba sezaryen doğum da tam mı yoksa yarım mı narkoz verildi bir de dikiş aldırdınız mı estetik miydi
glsnsglm ebruca52 normal doğuma odaklı bir doktor ben sezeryan oldum ameliyathane ekibi ve o an hangi doktor varsa sezeryanı onlar yapıyor malesef devlet böyle.
ebruca52 glsnsglm anladım memnun kaldınız mı peki? Ümraniye devlette odalar tek kişilik mi? Yanınıza birileri gelip görebiliyor mu? Ebeler iyi ilgileniyor mu?