Yektek22 tam bir bilgim yok ama hormon tek başına degerlendirilmez demişti doktorum bendede yukseklerdi amh’ da bakalım demişti ama bazı postlarda amh yüksek hormon değerleride hep yüksekti dediğim gibi hormonlar tek başına göz önünde bulundurulmuyor bazende ultrason muayenesi ile bakincada diyen doktorlar var pcosssun yada başlangıcı var vb diye doktorunuz öyle birşey dedimi dediyse emin olmak açısından amh bakar