Kızlar bugün beşik için çarşıya gittik daha önce n11 den gördüğüm beşiği iki mağzada 1000 TL ye gördüm çok güzeldi. Aynı beşiği n11 den 522 TL ye sipariş verdim yatağı uyku seti cibinliği herşeyi içinde. N11 den alan var mı ? Bakın sizde çok güzel kibar hemde çok kullanışlı hem anne yanı hem odada kullanılabilir