Kızlar bugün farkettim sanki bebeğin nefes alışveriş tarzınada hareketi var çok yavaş ve hafif hissediyorum belim de ağrıyor acaba kötü bir durummu yaşayan varmı aranızda arada birde bir damladan daha az kokusuz açık kahverengi leke geliyor normal mi acaba