Kızlar geçen sene yumurtlama dönemim de hormon testimde lh 60 çıktı fsh 5 çıktı.e nabizda referans içi olduğu gozukuyir yumurtlama döneminde normal gözüküyor yani. Bir jafta sonra tekrar yaptırdım lh 8 fsh 5 çıktı. Yani yumurtlama döneminde 60 gibi yüksek rakamlarda çıkması normal mi