Nette bir yerde okumuştum. Cinsiyet genetikmiş babadan geçiyormuş. Bir erkeğin ne kadar çok kız kardeşi varsa o kadar çok kız çocuğu olma olasılığı, ne kadar çok erkek kardeşi varsa oğlu olma olasılığı çokmuş. Benim eşimin erkek kardesi çok ve oglumuz olacak.tuttu yani bu olasılık😄 doğru mu sizce ?