buse76 Kızlar bu ay klomen kullandım şuan adetime 7 8 gün var ama aşırı bir kasık ağrım var ilişki esnasında daha çok oluyor belimi bükerek yürüyorum fikri olan acil cevap verebilir mi ilacin etksii mi yoksa başka bişey mi
babygirl02 buse76 ben letu kullandım ve senin gibiyim bende aşırı bel ağrısı ve kasik ağrısı yaşıyorum sabah kasıklarıma bıçak saplanır gibi ağrı oldu 3 gün sonra adet olucam neden böyle oldu anlayamadim
buse76 babygirl02 ya keşke bilsem neden oldu yumurta mi çatladı desem bu kadar ağrı normal mi bebek mi yerlesiuo desem oda değ de
orkidemm_ buse76 başka sorun ne olabilir ki herkesin ilaca vücudu farklı tepki verir ama olanlar geneldir karın ağrısı kasık ağrısı bel ağrısı vs o yüzden endişe etmeyin
babygirl02 buse76 normalde adet günüm 15 Ağustos letu kullandığım için catlamadan 14 gün sonra adet günü oluyor 30 Ağustosta çatlama oldu pazartesi yada salı günü adet olmam gerekiyor bakalım
buse76 orkidemm_ ya bana kist felan dediler korktum ilaca ilk defa kullandım açıkçası bilgim dw yok teşekkür ederim bilgi verdiğiniz için
orkidemm_ buse76 çatlatma iğnesi olduysan kist olma olasılığı düşük oluyor içini ferah tut endişe etme
buse76 orkidemm_ işte iğneyi olmadım doktirum vermedi yumurta istediği gibi buyumemis bekliycez adeti dedi eğer hamile kalırsan sorun yok adet olursan farklı bir yumurta büyütme ilacı vereceğim dedi kafam çok karıştı o yüzden iğne olmadım açana kist felan mi oluştu yoksa normal mi
orkidemm_ buse76 şuan seninle aynı durumdayım ben de kullandım letu kullandım ilaç biteli 16 gün oldu ama ben de iğne olmadım ben doktor kontrolsüz kullandım daha adet olmadım oluşmuşsa ben de kist olmuştur bence adet olmadığıma göre 😢
buse76 orkidemm_ bellli olmaz canım test yap belki hamilesindir keşke doktora danışıp kullansaydin böyle ilaçlar sıkıntı oluyor bazen
orkidemm_ buse76 doktor da aynı şeyi yapacaktı yaptım artık bir kere oldu 🤷🏼♀️zannetmem ya hiç belirtim vs yok sanmam