Zeliha-16 esolinaaaaa bende 32+3 yan bu zamana kadar baş aşaydı inşallah tekrar döner nırmal doğum istiyorum
esolinaaaaa Zeliha-16 bende sezeryan doğum olacak şuan çok aşağı kasıklara baskı yapıyor inşallah döner bizde 😂
yokusbebek Ceyda24 Ultrasonda fark edildi zaten. İlk gebeligim olunca anlamamıştım hiç tecrubesizlikten 😁