Ferman21 inşallah hepimizin,bende sadece göğüs ağrısı var bir de akıntı ara ara da midem bulanıyor ama beslenme kaynaklı diye düşünüyorum . Eğer gebe değilsem de doktora gidicem ilk gebeliğim kürtaj olmuştu ama kürtaj olana kadar onda da bu şekilde akıntım vardı şaştım kaldım