Melekozkan41 ben sizin ne demek istediğinizi anladım ama o sorunuza bu belirtilerle cevap vermemiz mümkün değil, doktor da olmadığımız için bizim size vereceğimiz cevaplar sizin için veri olamaz. Kaldı ki sizin elinizde yeterince kanaat oluşturabileceğimiz bir durum yok hani bu bir kaç ay üst üste yaşansa belki tedavi ile olması gerektiği düşünülebilir ama 1 ay içinde yaşanan 2 birliktelikten gebelik oluşmaması x kişisi için de sizin için de olağan, sizin burada tedaviye ihtiyacınız olduğunu gösteren bir durum yok. Bunu ancak doktor muayene edip o söyleyebilir, şu an düşünmüyosunuz ama düşündüğünüz zaman doktora gitmeniz en doğrusu olacaktır.