Elif_49 37.ye girdim kızlar kasıklarım feci şekilde ağrıyor yürütmuyor uyutmuyor donemiyorum bile uzansam kalkamıyorum normal midir acaba bilemedim sancı da yok sadece kalkınca aşağıya baskı oluyor
Gnsgns Gaz sancısı olabilir mi ? Bende 36. Haftadayım bendede iki gündür öyleydim ama gaz sancısıydı.