Merhaba kızlar acil yardımınıza ihtiyacım var , eşiimle boşanma aşamasındayım haftaya dava açılacak dün hamile olduğumu ( 8 hafta 2 gün ) öğrendim TARLUSAL kullanıyordum beta 10.000 + çıktı , ancak benim bu adamla evliliği devam ettirmem imkansız kendi başıma çocuk büyürmemde imkansız , dün kendisine seninle onayınla bebeği aldırabilirmişim imzan lazım dedim, bugüne kadar boşanmak isteyen adam bebeğide senide istiyorum dedi ancak gerçekten imkansız narsist bir insan , 2 yıllık evliyiz kendisi tatillere gitmek istiyor özel alan istiyor aşıtı bencil bu arada kendisi doktor , size şunu sotmak istiyorum özetle , o şu an kayıtlarda bakarsa sadece beta nın 10.000 + çıktığını görür ben bu bebeğimi aldırırsam onada daha sonra gebelik yokmuş dersem sizce dava aşamasında sorun yaşarmıyım