Ayse-2023 Her iki tarafımda arka dişlerinde feci ağrı var hiç birşey çiğneyemiyorum yiyemiyorum ağrısı başıma vuruyor parol içiyorum ama hiç bir faydası yok 36+0 olduk doktora gitsem birşey yapabilirler mi
Bettdemm Ayse-2023 ben ağız diş sağlığı teknikeriyim son üç ayda genelde işlem yapmıyoruz bir de ilk üç ayda 2. Trimesterda yapılıyor ama kadın doğum doktorunuzla görüşün onay verirse ve tedavi yaparım diyen bir hekim bulursanız bir görüşün olmazsa karanfil bu süreçte sizi rahatlatabilir parola devam edebilirsiniz çok geçmiş olsun
Ayse-2023 Bettdemm çok teşekkür ederim işlem yapılmıyorsa doktorda onay vermez büyük ihtimal doğumu bekliyeyim en iyisi az kaldı zaten karanfil denememiştim onuda deneyeyim teşekkürler ❤️
irem0596 Geçen benimde olmuştu dişlerim fena ağrıyordu. Tuzlu su yaptım sürekli. Ama bende diş çürüğü vs yok diş etleri hassaslaştı yüksek ihtimalle ondan oldu diye düşünüyorum. Tuzlu su ile toparladım. Ağrıyan yere buz da tutabilirsiniz o da iyi geliyor