Kızlar merhaba ben bugün gittim kontrole doktor dedi karin cevresi büyük bebegin kilosu 3900 ,küsür ama normal dogum olur diyo benim ilk bebegimde böyle rahatsızlık olmadığı halde 3800 küsür dogdu ve baya zorlu oldu simdi bunda öyle diyince korktum ve suan 40+4 deyim 3 gun sonra gel normal dogum baslatcaz diyo o zamana kadar yine kilo alir napsam bilemedim