Esiilaa Kızlar adetime 3 gün var daha erken testte boyle cıktı ama çoook silik var mı yok mu çözemedim bile siz ne diyorsunuz testime 1.
irem0596 Ana sayfadan 3 çizgiye basın. Resim yükleye basın. Oraya yükledikten sonra kopyala diyin. Buraya gelip yapıştırın bu kadar
Esiilaa Ay evet bu tesekkur ederim. Hızlı olustu yanı 5 dk bile sürmedi ama daha da koyulaşmadı bu sekılde kaldı
Marshmellom Esiilaa sanki kuruma çizgisi gibi ama sabah ilk idrarla tekrar yapın adet olmazsanız daha kesin sonuç verir
irmkkc Bence bi kaç gün daha bekleyip bi tane daha test yap ona göre doktora gidersin. Ben adetimden bir gün önce yapmıştım çok net görünüyordu çift çizgi
Ozumk Bence hamilesin.👼🏻👼🏻 Ben de adetime 3 gün kala yaptığımda böyle çıkmıştı şimdi 6 haftalık hamileyim🌹
Esiilaa Ay bilemedim ki :) çok heycanlıymış beklemesi :) 3 gün sonra gecikme olursa kan testi vereyim o halde