Merhaba anneler bugün 35+5 haftalık olduk doğuma 30 günümüz kaldı ilk gebeliğim bir çok duyguyu aynı anda yaşıyorum hem çok heyecanlıyım hemde korkularım var nasıl olacak nasıl bitecek diye aynı bedende son ayımız sonrasında Allah’ın izniyle oğluma kavuşacağım bu bile beni çok duygulandırıyor hamile olmayı özler miyim acaba 🥲 umarım hepimiz bu süreci çok güzel şekilde atlatırız ve evlatlarımızı sağlıkla kucağımıza alırız 🥰