edaaaa12 çok akıntım olduğu için kültür aldılar ve alttan muaine ettiler siz de bu durumu yaşayan oldu mu
Mercimekannesi45 edaaaa12 ben hamile kaldığım günden itibaren hep verdim 32+5 iz otuzdan beri vermiyorum artik
Mercimekannesi45 edaaaa12 temiz çıkıyor elhamdülillah biraz uzun sürüyor sonuç idrar gibi değil benim enfeksiyon sebebi ile erken doğum öyküm var kayıpla sonuçlandı bu hamileliğimde tedbir amaçlı yapiliyordu
edaaaa12 Mercimekannesi45 Benim de çok su gibi akıntım oluyordu o şikayetle gittim inşallah bizim ki de temiz çıkar korkuyorum açıkçası
Mercimekannesi45 edaaaa12 korkmayın tedbiri almış olursunuz kötü ciksada ilaç tedavisi başlar rabbim sağlıkla kucağımiza almayı nasip etsin
Emos42 edaaaa12 benimde normal de sarı renkte akıntım oluyordu dün iki kere su gibi geldi azdı korktum suyum geliyor sandım doktor enfeksiyondan olabilir dedi antibiyotik kullanıyordum zaten su gibi gelmesi normal mi acaba hamilelikte bende merak ediyorum