Kızlar hastane öncesinde de az çok vardı o ağrı adım atarken falan zorlanıyodum bazen. 37+4 haftalık gebeyim . Bu bün çatı muaynesi oldu 1 cm açılma var dedi ama muayneden sonra bacaklarımı açamaz oldum yürüyemiyorum bile . Canım çok acıyo bacak aramda sinirler uyuşuyo gibi sancım da yok normal mi sizce