tinkerbell18 Dişim kırıldı bir anda yemek yerken. 9 haftalık hamileyim. İlk olarak kadın doğuma mı gitmeliyim yoksa diş hekimine mi? Başına gelen var mı naptınız?
Seddda tinkerbell18 önce kadın doğuma gitmen gerekiyor doktorun rapor veriyor yaptırabilirsin yada antibiyotik kullanabilir va ba diye onunla dişini yaptırabilirsin bana doktor rapor vermişti
Mrsygmr tinkerbell18 Kırık dişinin agrimayacaginin garantisi yok maalesef ya bir an önce tedavisini yaptır pazartesi günü çekim yapılacak bana ikincisi trimesterdeyim hamilelikte çok Zor oluo 😓
Ayaz_Aybars_mom tinkerbell18 ayy benimde kirildi 11 haftaligim napicm blmyrm yanagima batiyor birde sivri sekilde kirilmis kök disim 🤦♀️🤦♀️🤦♀️
Dlntkesn tinkerbell18 önce dişe git ordan doktoruna konsültasyon yazsınlar yapılacak işlemi sonra doktorun onay verirse gidip yaptır ben 9 haftalıkken bu şekilde kanal tedavi ysptırdım
123tazeanne Benimde başıma geldi maalesef 3 ve 6 aylık arası işlem yapılabiliyor diğer zamanlarda doktoruna danışman lazım onay almak için benim 2. Dişim kırıldı ama acı olmadığı için yaptırmıyorum doğumdan sonra yaptıracağım 5 aylık olmama rağmen yaptırmıyorum
rabia41_ Mrsygmr bende 3 trimesterdeyim kırıldı geçen dişim iltihap kapmış çok kötüyüm duramıyorum yerimde antibiyotik kullanıyorum acaba bana işlem yaparlar mı en kısa zamanda yaptırım size tavsiyem
rabia41_ Mrsygmr daha bugün çektirdim ağrım var 2 güne geçer dedi ama sizi kaç gün oldu valla sizlamasina bile tahammülüm kalmadı insllah 2 gün sürer acısı
elifdemir09 Benimde geçen hafta kırıldı dişim 21. Haftadayım kadın doğum uzmanım çekilebilir diye kağıt verdi ama ne yapmam gerek bilmiyorum ağrısı yok çektireyim mi yoksa nekliyeyim mi bilmiyorum
rabia41_ Mrsygmr paraol içtim insllah en kısa sure de atlatırız bana dikiş attılar size de öyle mi bide doktorum 5 gün antibiyotik kullan dedi
elifdemir09 Mrsygmr ağrısı yok peki her hekim çekiyo mı yoksa bugün diş Hastanesi’ne gittim üniversite hastanesinden randevu al dediler özele gitsem çekmez mi acaba
Mrsygmr elifdemir09 Benide üniversitesi hastanesine yolladı her özel klinik risk almıyor hamile olunca oysaki hiç bişey yok bu işte 🙄
cLearQueen Benim de 2 disim kırılmıstı disciye gittim geçici dolgu koydu cok rahatım hem de ilac igne vs kullanmadı
elifdemir09 Mrsygmr üniversite hastanesinde de randevu bulmak işkence gibi genelde 3 ay sonraya tarih veriyolar yani 3 ay bekledikten sonra biraz daha bekler doğururum zaten öyle giderim diye düşünüyo insan