Bende gebelikle beraber İnsüline başladım diyetisyen ve dahiliye eşliğinde yediklerime dikkat etmezsem çıkıyor, diyete uyduğum takdirde bile yüksek çıktığı oluyor dahiliye doktoruna sordum bebek büyüdüğü için yeterli gelmiyor dozu dedi yavaş yavaş yükseltiyor ve şekere diyetle beraber yürüyüş iyi geliyor