37+3 dün çatı muayenesi oldum açıklığım olduğubu söyledi doktor muayene acısız geçti bir kaç gün ağrın olabilir dedi ama bu ağrı değil çocuk sanki kasıklarımda oynuyor o kadar acıyor ki yırtılıyor gibi hissediyorum ayakta durmak gerçekten çok zor sadece yatınca biraz hafifliyor, perşembe randevum var bilmiyorum bu acı normal mi, çat diye doğurmam herhalde diyorum ama bu kadar basınç ve acı beni yordu gerçekten.