Kızlar, isim konusunu kararlaştırmıştık eşimle çokta beğendik. Ama gelin görün çevreye diyince hiç uyumlu değil yok öyle böyle tepkileri aldık. Cevap olarak biz beğendik isim bu dedik zaten. Ama şimdi tepki alınca çoğunluğu merak ettim sizce iki isim yan yanayken abes mi duruyor