kamergg Konu ile ilgili bir sürü post var aslında ama insan yine de aradığını bulamıyor hazırlık aşamasında 🤣 canım kendine en uygun gelenleri koy çünkü herkesin durumu farklı oluyor. Ben ilk doğumumda ihtiyaç duymadıklarıma ikinci doğumumda ihtiyac duydum mesela. İlk doğumumda çantanın yarısı gereksiz gibi gelmişti, ikincide eksik gibi hissettim. Bence herşeyden yedekli yedekli koy kullanmadığını kullanma.. Ben ikinci doğumumda sezaryen oldum ama yine de pijama giydim dikiişimi rahatsız etmedi ama çok dar olmamalı bence. Elbise de koymuştum onuda kullandım ama pijama daha rahattı