Yaklaşık üç ay önce düşük yaptım genetik kromozom testi verdik bir ay sonra çıktı eşimin kromozomunda sıkıntı olduğunu öğrendik kimisi tüp bebek le bile çocuğunuzun olması zor tutmayabilir vs dendi başına böyle bişey gelen oldu mu ne gibi bi süreç izlememiz gerekiyor,tüp bebek sağlıklı yumurta ve sperm in döllenmesi şeklinde transfer edilip gebelik oluşturmak değil mi bize sağlıklı sperm seçimi diye bişey yok dediler çok moralim bozuk yardımcı olabilecek birileri var mı