Şu an 6 hafta 5 günlük… Sekizinci haftaya döndüğü gün randevu aldım kalp atışı için… O sesi duyduğumda bir şey hissedecek miyim ya da ne hissedeceğim merak ediyorum.. İlk hamileliğim ve anladığım tek şey gebelik kişisel bir deneyim.. kimyasal olarak benzeşebiliyor ama duygusal ve düşünsel olarak empati yapmak imkansız bir olay. Ben şu an bile biri bana hatırlatmayınca unutuyorum hamile olduğumu… Bu boşluk hissi yerine ne zaman tatlı duygulara bırakır sizce? :)