emirtimr1 kızlar 8 ağustosda doğumum oldu dikiş yerleri hissetmiyorum yani dokununca normal mi ilk doğumum bilgi yok maalesef ve normalse ne kadar sürede düzeldi sizlerin ki🥲 spinal ile doğumum oldu şuan bel ağrım var sadece o ne zaman geçer 😂😂
Eddakayaa emirtimr1 benim sezaryen olalı 20 ay oldu daha yeni yeni orami hissetmeye başladım çok normal 🩷
yysmnn emirtimr1 benimde uyuşukluk 1.5 sene falan sürmüştü normal dedi 1 seneyi bulur demişti zamanla geçti herkeste olan bişey
emirtimr1 ilkgozagrim__ çarşamba günü doktoruma soracağım ama sizlerede danışmak istedim teşekkür ederim 🥰💜
Eddakayaa emirtimr1 sırt ağrısı bende doğumdan sonra kalıcı kaldı maalesef o yüzden ne kadar sürede gecer onu bilemem ama tam vücudum normale dönüyor duzeldim derken bi kac hafta sonra tekrar sezaryen olucam bakalım hayırlısı
ilkgozagrim__ emirtimr1 sor kuzum normal der ama oda sanırım benimde 20 gün felan rahat sürdü sırt ağrım
emirtimr1 Eddakayaa ilkgozagrim__ Sumruhazal Babyycutee yysmnn teşekkür ederim hanımlar içim rahatladı🥰😍
Sumisali_ emirtimr1 21 ay oldu doğum yapalı ve 2 ay sonra ikincisi olacak ben hala tam anlamıyla hissetmiyorum o bölgeyi 😊
Selcanmeral emirtimr1 2 sene oldu hala uyuşuk gibi orası😁 doktorum normal olduğunu söyledi. Bel ve sırt ağrısı malesef ki sezeryandan sonra kaldı 🥲 4 ay sonra 2.doğumum olucak koşa koşa belim için doktora gidicem hamilelikle birlikte iyice sakat gibi oldum
qusel emirtimr1 4 seneyi geçti doğum yapalı, hala öyle. Hatta annemde aynısını söylüyor en son 92 de doğum yaptı. Hala aynısını yaşıyormus