Egzersiz, yürüyüş + merdiven yapıyorum zaten ama başka neler yapmalıyım? 38+3 olduk hafta başı düzensiz sancılarım çıktı nstde ve arada bir kasıklarım ağrıyor. Bu bir işaretmidir? Ayriyetten doktorunda sebebini bilmediği minik bir kanama yaşadım. Bilemiyorum son hafta 41 dedi ve artık zor geliyor…