Sabah 5 gibi uyandım ve regl ağrısı gibi bi ağrı vardı daha çok kasıklarımda. Ama düzensizdi ve girip çıkmıyordu sürekliydi. 8 e kadar sürdü bu uyutöadı da daha sonra duş aldım biraz geçmiş ki uyumuşum. Yaklaşık 3 saattir tekrar ağrı giriyor ama girip çıkıyor düzensiz bi ağrı kabız olmuşum gibi sanki. Misafirlikteydim herkes sancı olsa duramazsın falan dediler herkesin ki şiddetli olmak zorunda mı Alah aşkına beni şüpheye düşürdüler. Doktora gitsem mi gitmesem mi bilemedim ssvd adayıyım bide ilki sezeryan olduğu için korku da var. Bide bugün bebek normalden daha çok hareketli canımı acıtıyor hareketleri