Merhaba arkadaşlar tekrarlayan düşüklerim var tüm testlerim yapıldı Ana testim ve lupus testim pozitif çıktı tekrar gebelik olunca kan sulandırıcı iğne ve ilaç kullanıcam ama benim sormak istediğim şey lupus hastası olup prednol kullananlar varmış ne zaman kullanmaya başladınız gebelikten önce mi yoksa gebelik oluşunca mı cevap verirseniz çok sevinirim