Meriel Hifaakim leke gelmesi gerekmiyor herkes yerleşme kanaması yaşamıyor. Umarım güzel haberler alırsınız 💕
Unzle46 Hifaakim gününüz geçtiyse vardır ikinci çizgi gorduyseniz herkeste yerleşme kanaması olmaz ben yerleşme kanaması yaşamadım