Bende tüp bebekle hamileyim ve kac haftalıgım bilmiyorum ama tahmini 6 7 haftalardayım keseyi gördük lekelenme fazlalasında üniversiteye gittim orada muhakkak doktor oluyor alan doktorları baktı kese de kanama yok dedi hatta kalp atısınıda görüyorum dedi dinletti yatıp istirhat etmem söylendi salı günü gidecegim bendefark ettim ki ne kadar cok ayakta olsam o zaman fazla lekelenme oluyordu sende yat dinlen varsa sehirde üniversite hastanesi oraya git acile korkma stres yapma cünkü ben stres yaptım iyi olmuyor öyle içini ferah tut Rabbim nasip edecekse her türlü gelecek kucagımıza sağlıklaa buna inan bol ayetel kürsi oku el musavvir zikrini cek anlamı varlıklara en güzel şekilleri veren demek 🤲🏻Geçmiş olsun