ekimannesi_ Hanımlar merhaba 30dayım tam karnım ara ara cok sertleşiyor ve tam göbeğimden aşağı doğru sertlik resmen top gibi oluyor ara ara doktora gitmeli miyim sizce nedendir
Whitecolour ekimannesi_ kasılma deniliyor buna haftanıza göre büyük ihtimal normal ama yine de sorun doktorunuza rahim kendini doğuma hazırlıyormuş
byzsrtym ekimannesi_ benim sağ veya sol tarafımda şişip sertleşiyor ara ara doktora sordum bebek bir tarafta toplanıyor eğer ağrılı olmazsa korkma dedi. Eğer böyle birşeyse korkulacak birşey olacağını düşünmüyorum🙏🏻
eea ekimannesi_ 30+1 deyiz ve aynı şeyleri yaşıyoruz :) göbeğimin sağ tarafında toplanıp sertleşiyor. Sonra yürüyorum hareket ediyorum tatlı şeyler yiyorum kendine geliyor :) normalmiş ama hep öyle okudum forumda.
Tutaste_ busra2021emir 29+5 yürürken taş gibi oluyo karnım kasıgıma basıyor sağ kafasınımı koyuyor anlamıyorum sağ bacagım iptal bazen yururken karnımı tuta tua gidiyorum
ekimannesi_ Tutaste_ ay bende 29+6 yım aynıymısız 🥹 benım o kadar olmuyor sadece karnım cok sisiyor ve tas gibi oluyor
busra2021emir Tutaste_ bnm de aynı şekilde şişiyor ve taş gibi oluyor ama yurumemi o kadar etkilemiyor sizi baya zorluyor anlasilan
Zehra_Abbasbeyli 30+1 haftalığım.bana da oluyor bazen çok korkuyorum.ya gelirse diye erken doğum riskimde olduğu için.bir şey olunca stress yapıyorum anca
ekimannesi_ Zehra_Abbasbeyli anladım😪 inşallah erken gelmez bebis vaktinde sağlığıyla gelir inşallah 😪💜
Didemmma 31+1olduk günde 10.15kere bazen daha fazla kasılmalar oluyor. Sertleşiyor ve rahme baskı yapiyo ve yuruyemiyorum inşallah sağlıcakla zamanında kucağımıza aliriz
Zeyyno_ ekimannesi_ çok normal cnm son aylara giriyorsun sancin kanaman suyun gelmedikçe herşey normal karnınin sertleşmesi normal yani
Zehra_Abbasbeyli Tugbaayd Türkce anlatamıycam Galiba Azərbaycanlıyımda.İşte çocuğun geldiği yol var ya o 😅 ultrasondada gözüküyor evet.Ama en doğru altdan bakınca gözükür.