Bende buralarda geçen hafta dolanıyordum nasıl olacak nasıl doğum yapacağım bebeğimi göremezsem birşey olursa diye yoğun kayı bozukluğu ve panik atak hastasıyım tabi bu hamilelikte dahada arttı 12 Ağustos doğuma alınacaktım ama kızım aceleci davrandı pazar günü kahverengi akıntı 2saat sonra kanamam oldu gece 10da doğuma alındım çok korkuyordum titreyerek ameliyathaneye girdim o an çok kötü bir duygu durumu yaşadım sonra bir anda rabbim yardım etti bana ve güç geldi rabbime bıraktım ve spinal iğne çok hafif belli olmayan bir his kesinlikle korkmayın saniye sürdü sonrası ayak uyuşması herşey çok hızlıydı hemen uyku ilacı istedim konuşma dışında hiçbir şey hissetmedim uyuyordum uyandığımda herşey bitmişti yani sezaryan doğum kısacası cok kolay evet sonrasında ağrı oluyor olacakta normal bir durum buraya yazma sebebim benim gibi doğum korusu olup hamileliğinin tadını çıkaramayanlar için yazdım ben yaptım sizde yaparsınız 🫶💖