Fatmanur12345 Elifoez yok yapmaz canım bende temmuzda yaptım o ay hamile kaldım testin varsa elinde bir test yap canım
lilyum_ Elifoez canım geçen ay soğan suyu ictim reglim 7 gün gecikti. Ama bu ay hamile kaldım çok şükür
Elifoez Fatmanur12345 evet canım bende temuzda bir hafta sabah akşam içtim ama şuan elimde test yok yapamıyorum
Elifoez lilyum_ yaa ne güzell Allahım sağlıkla kucagına almayı nasip etsin bende geçen ay 1 hafta falan içtim ama bakalım belki benimde gecikme oluyordur