babyiscoming_ canım sakin olmaya çalış nolur, hem hormonlar hem içinde bulunduğun durum şuan seni ve bebeğini yıpratıyor. Hafta sonu bizde kavga ettik çıldırdım elime ne geçtiyse fırlattım hıçkıra hıçkıra ağladım, bak sadece 1 gün oldu bu, kontrole gittiğimde doktor kasılmaların olmuş bebek rahat değil önceki haftalarda daha iyiydi neye stres yaptın bu kadar dedi serum iğne fitil yaptık, öyle rahatladı. Bırak kim ne diyorsa desin şuan sadece bebeğin önemli derin nefes al ve sakinleş.