Hync1 Kızlar sağ mememde apse oldu drenaj ameliyatı oldum 2 defa göğsümde yara açık ama hala bir noktada şişlik var ve ağrı yapıyor antibiyotik kullanıyorum ve parol hiç aranızda yaşayan var mı