Kizlar ben Çarşamba günü doğum yaptım oğlum göğüsümü çekiyordu başta hiç sütüm yoktu mama verdim dün akşamdan beri sütüm geldi ama bu sabah özellikle sağ göğüsümdeki süt sapsarı dolayısıyla çocuk da sarı kusuyor.Acaba bu sabah kan ilacı yazmıştı doktor şurup gibi olan onu içmeye başladım ondan kaynaklı olabilir mi yoksa başka birşeyden mi ?